Cei trei piloni ai strategiei noastre
Să trecem în revistă: schimbările climatice reprezintă una dintre provocările noastre cele mai mari, ea fiind în contiuă creștere – modul în care alimentele sunt cultivate, produse, și consumate are un impact substanțial asupra mediului.
În esență provocarea generată de schimbările climatice este majoră și în continuă creștere.
În ceea ce privește încălzirea globală, ca și alte companii acționăm responsabil. Iar în calitate de cooperativă deținută de fermierii nordici sustenabilitatea este în ADN-ul companiei.
În calitate de producător global în industria alimentară, simțim că ne-am comportat responsabil și am obținut rezultate bune. Acum cu criza climatică în prim plan e timpul să luăm atitudine și să facem mai mult.
Pentru o diferență tangibilă și de durată, va trebui să investigăm un spectru larg de inițiative, planuri și țeluri.
Strategia noastră elaborată, nu numai că ne va ajuta să ne îndeplinim rolul ca parte a eforturilor internaționale, ci ne va oferi și oportunitatea de a ne folosi punctele forte unice pentru a susține mediul, sănătatea și potențialul uman, în fiecare țară în care suntem prezenți.